Dbając o Państwa wygodę i komfort postanowiliśmy zryczałtować koszty związane z wysyłką i ustalić jedną cenę niezależnie od wagi i ilości lamp w przesyłce.
Pragniemy zwrócić Państwa uwagę na fakt,
iż koszt przesyłki to nie tylko sama usługa przewozowa,
ale także dokładne i bezpieczne zapakowanie towaru,
co przy naszym asortymencie (jego specyfice) jest bardzo ważne.
- Przy zakupie jednego lub kilku produktów koszt transportu jest zryczałtowany i wynosi:
- przy przedpłacie (DHL,
DPD): 18 zł;
- opcja za pobraniem (DHL,
DPD): 25 zł (maksymalna kwota pobrania nie może przekroczyć 2.000 zł).
-
Przy jednorazowym zakupie na kwotę 100 zł lub więcej i płatności zwykłym przelewem lub za pobraniem, pokrywamy koszty wysyłki.
-
Towar wysyłamy za pośrednictwem firmy kurierskiej DHL i DPD.
-
Wszystkie przesyłki są ubezpieczone.
-
Przesyłki są przeważnie dostarczane w przeciągu dwóch dni roboczych od dnia ich wysłania.
-
Nie wysyłamy przesyłek "na koszt odbiorcy" (zleceń odbioru towaru przez firmy kurierskie Klienta).
-
Z uwagi na rodzaj oferowanych przez nas produktów,
nie realizujemy wysyłek poza terytorium Polski.
Jednak w przypadku wyrażenia przez Klienta chęci przesłania produktów za granicę,
prosimy o skonsultowanie się z naszą obsługą jeszcze przed złożeniem zamówienia.
-
Zamówienia powyżej 2000 zł nie są realizowane za pobraniem z uwagi na ograniczenia nałożone przez firmy kurierskie.
Wysłane przez nas paczki można śledzić na stronie:
DPD: https://www.dpd.com.pl/
DHL: http://www.dhl.com.pl/pl.html
W przypadku wydłużania się okresu oczekiwania na paczkę (ponad czas podany w karcie zamówionego produktu),
prosimy Państwa o kontakt z nami.
Postaramy się ustalić w trybie pilnym,
w którym miejscu w danej chwili paczka się znajduje i poinformować Państwa o statusie przesyłki.
W przypadku zaginięcia przesyłki,
towar zostanie do Państwa wysłany ponownie,
a w przypadku niemożliwości zrealizowania zamówienia - pieniądze za zakupiony towar zostaną zwrócone.
Prosimy koniecznie sprawdzić stan zawartości paczki w obecności kuriera,
a w szczególności elementów szklanych.
Przy odbiorze przesyłki odbiorca zobowiązany jest do dokładnego obejrzenia paczki i sprawdzenia,
czy nie nosi ona jakichkolwiek śladów uszkodzeń,
wgnieceń i rozdarć.
W przypadku przyjęcia uszkodzonej,
wgniecionej lub rozdartej paczki i potwierdzenia odbioru własnoręcznym podpisem,
odbiorca potwierdza odbiór przesyłki w stanie nienaruszonym i bez zastrzeżeń,
co znacząco utrudnia dochodzenie reklamacji uszkodzeń towaru w późniejszym terminie.
Kurier na żądanie odbiorcy ma obowiązek czekać,
aż paczka zostanie sprawdzona.
W razie stwierdzenia szkody,
prosimy o natychmiastowe sporządzenie z kurierem protokołu szkody.
Sporządzony protokół należy niezwłocznie przesłać do nas mailem na adres: lub faxem na nr: 22 747 05 22.
Nie odbieramy zwrotów/reklamacji wysłanych do nas "za pobraniem".
W przypadku składania pisemnych reklamacji prosimy o wysyłkę na adres:
2BM Oświetlenie,
ul. Mławska 8,
03-113 Warszawa.
|