Koszty wysyłki


  Dbając o Państwa wygodę i komfort postanowiliśmy zryczałtować koszty związane z wysyłką i ustalić jedną cenę niezależnie od wagi i ilości lamp w przesyłce. Pragniemy zwrócić Państwa uwagę na fakt, iż koszt przesyłki to nie tylko sama usługa przewozowa, ale także dokładne i bezpieczne zapakowanie towaru, co przy naszym asortymencie (jego specyfice) jest bardzo ważne.

  • Przy zakupie jednego lub kilku produktów koszt transportu jest zryczałtowany i wynosi:
    - przy przedpłacie (DHL, DPD): 18 zł;
    -
    opcja za pobraniem (DHL, DPD): 25 zł (maksymalna kwota pobrania nie może przekroczyć 2.000 zł).
     
  • Przy jednorazowym zakupie na kwotę 100 zł lub więcej i płatności zwykłym przelewem lub za pobraniem, pokrywamy koszty wysyłki.
  • Towar wysyłamy za pośrednictwem firmy kurierskiej DHL i DPD.
  • Wszystkie przesyłki są ubezpieczone.
  • Przesyłki są przeważnie dostarczane w przeciągu dwóch dni roboczych od dnia ich wysłania.
  • Nie wysyłamy przesyłek "na koszt odbiorcy" (zleceń odbioru towaru przez firmy kurierskie Klienta).
  • Z uwagi na rodzaj oferowanych przez nas produktów, nie realizujemy wysyłek poza terytorium Polski. Jednak w przypadku wyrażenia przez Klienta chęci przesłania produktów za granicę, prosimy o skonsultowanie się z naszą obsługą jeszcze przed złożeniem zamówienia.
  • Zamówienia powyżej 2000 zł nie są realizowane za pobraniem z uwagi na ograniczenia nałożone przez firmy kurierskie.

Wysłane przez nas paczki można śledzić na stronie:
DPD: https://www.dpd.com.pl/
DHL: http://www.dhl.com.pl/pl.html

W przypadku wydłużania się okresu oczekiwania na paczkę (ponad czas podany w karcie zamówionego produktu), prosimy Państwa o kontakt z nami. Postaramy się ustalić w trybie pilnym, w którym miejscu w danej chwili paczka się znajduje i poinformować Państwa o statusie przesyłki. W przypadku zaginięcia przesyłki, towar zostanie do Państwa wysłany ponownie, a w przypadku niemożliwości zrealizowania zamówienia - pieniądze za zakupiony towar zostaną zwrócone.
 

Prosimy koniecznie sprawdzić stan zawartości paczki w obecności kuriera, a w szczególności elementów szklanych.
Przy odbiorze przesyłki odbiorca zobowiązany jest do dokładnego obejrzenia paczki i sprawdzenia, czy nie nosi ona jakichkolwiek śladów uszkodzeń, wgnieceń i rozdarć. W przypadku przyjęcia uszkodzonej, wgniecionej lub rozdartej paczki i potwierdzenia odbioru własnoręcznym podpisem, odbiorca potwierdza odbiór przesyłki w stanie nienaruszonym i bez zastrzeżeń, co znacząco utrudnia dochodzenie reklamacji uszkodzeń towaru w późniejszym terminie. Kurier na żądanie odbiorcy ma obowiązek czekać, aż paczka zostanie sprawdzona. W razie stwierdzenia szkody, prosimy o natychmiastowe sporządzenie z kurierem protokołu szkody.

Sporządzony protokół należy niezwłocznie przesłać do nas mailem na adres: lub faxem na nr: 22 747 05 22.

Nie odbieramy zwrotów/reklamacji wysłanych do nas "za pobraniem".

W przypadku składania pisemnych reklamacji prosimy o wysyłkę na adres:
2BM Oświetlenie,
ul. Mławska 8,
03-113 Warszawa.

 

2BM Oświetlenie | ul. Mławska 8, 03-113 Warszawa | tel.: 512 377 394 | . Biuro czynne pon.-pt. w godz: 8:00 - 16:00.