Produkty zakupione w naszym sklepie posiadają 24-miesięczną gwarancję.
Są nowe i nieużywane,
a przed wysyłką każda lampa jest sprawdzana,
starannie pakowana i zabezpieczana.
Wszystkie przesyłki są ubezpieczone.
Zwracamy się do Państwa z ogromną prośbą o dokładne sprawdzenie przesyłki w momencie przyjęcia:
1) sprawdzenie stanu zawartości paczki w obecności kuriera,
w szczególności elementów szklanych;
2) w przypadku stwierdzenia jakichkolwiek uszkodzeń opakowania (wgnieciony karton,
rozdarty karton,
porwana folia) należy otworzyć przesyłkę także w obecności kuriera.
Prosimy koniecznie sprawdzić stan zawartości paczki w obecności kuriera,
a w szczególności elementów szklanych!
Przy odbiorze przesyłki odbiorca zobowiązany jest do dokładnego obejrzenia paczki i sprawdzenia,
czy nie nosi ona jakichkolwiek śladów uszkodzeń,
wgnieceń i rozdarć.
W przypadku przyjęcia uszkodzonej,
wgniecionej lub rozdartej paczki i potwierdzenia odbioru własnoręcznym podpisem,
odbiorca potwierdza odbiór przesyłki w stanie nienaruszonym i bez zastrzeżeń,
co znacząco utrudnia dochodzenie reklamacji uszkodzeń towaru w późniejszym terminie.
Kurier na żądanie odbiorcy ma obowiązek czekać,
aż paczka zostanie sprawdzona.
W razie stwierdzenia szkody,
prosimy o natychmiastowe sporządzenie z kurierem protokołu szkody.
Sporządzony protokół należy niezwłocznie przesłać do nas mailem na adres: lub faxem na nr: 22 747 05 22.
Nie odbieramy zwrotów/reklamacji wysłanych do nas "za pobraniem".
W przypadku składania pisemnych reklamacji prosimy o wysyłkę na adres:
2BM Oświetlenie
ul.
Mławska 8,
03-113 Warszawa.
|